Egy leszerelt Fidesz-pártkatona gondolatai és tervei egy racionálisan működő országról

Tomanovics Gergely

Tomanovics Gergely

Kurva Anyád Érdemrend Lovagkereszt II - Kurva anyját A Magyar Időknek, személy szerint Bakonyi Ádámnak és Somogyi Jánosnak!

2016. szeptember 01. - Tomanovics Gergely
Ezennel megalapítom a Kurva Anyád Érdemrend Lovagkereszt kitüntetést, amit időről-időre átadok azoknak, akik a legjobban megérdemlik. Az elsőt az Artisjus kapta még 2009-ben, a következőre már előterjesztettem a MÁV-ot, miután nemrég érvényes jeggyel akartak megbüntetni, mert ez a szabály. :)
 
Álljon alább nyílt levelem a Magyar Idők soros- és MSZP-bérencező újságíróihoz. TL;DR: Soros- és MSZP-bérenc a büdös kurva anyátok, bérence legfeljebb a Fidesznek voltam, ahogy ti is, ti szánalmas szarháziak! Milyen jogon bérenceztek bárkit, akinek a véleménye nem egyezik a tiétekkel?
Kedves Ádám!
Régóta szerettem volna már megkérdezni, most szembejött velem ez az e-mail cím a neten, gondoltam, teszek egy próbát, és ha már így alakult, akkor engedelmeddel e sorokat nyílt levélként nyilvánosságra is hoznám - természetesen helyt adva válaszodnak, ha méltatsz rá, vagy ha esetleg vitába szállnál az elhangzottakkal. Te is adtál egy lehetőséget a Kétfarkúaknak, ugyanez neked is jár, természetesen annak lehetősége is, hogy elsunnyogd a dolgot.
A kérdés: felsőbb utasításra, vagy magatoktól nyomjátok ezt az "aki nem támogatja a kormányt, vagy épp Bayer Zsoltot, az csakis Soros által pénzelt szadeszos-emeszpés ballibsi lehet" dumát? Ha az előbbi, az gáz, de érthető, ha viszont az utóbbi, akkor szeretnélek egy kicsit felvilágosítani. Nem tudom, emlékszel-e még a nevemre az "elmúltnyócév"-ből: kevés nálam elkötelezettebb és lelkesebb Fidesz-támogató volt a magyar interneten 2006 és 2011 között. 
Ha nem rémlik, ez a videó biztos megvolt, hiszen a Mandinertől a Hír TV-ig mindenhol ez folyt a csapból is - ha akkor lett volna Magyar Idők, valószínűleg címlapon hozzátok ti is: https://www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0
A lényeg, hogy a magyar politikai palettán egyetlen párt van, amelytől valaha pénzt kaptam, ez pedig a Fidesz, és ha valaki a legkisebb mértékben sem vádolható azzal, hogy a szocikat támogatja, az én vagyok. Nekem ugyan nincs lovagkeresztem, de ha lenne, én is visszaadnám. Igen, tudom, ezt mondhatja bárki, de én egy kicsivel többet adtam vissza, mint egy nyavajás érme-szerű fém basz valami gagyi szövedtarabon, miután vállalhatatlannak kezdtem érezni a Fidesz kormányzását. Erről bővebben majd az őszödi beszéd kiszivárgásának 10 éves évfordulóján megjelenő könyvemben olvashatsz, addig is elöljáróban ajánlom az alábbi írást: http://tomanovicsgergely.blog.hu/2016/08/02/elmult_nyolc_tizev_eloszo
A fentiek tükrében kérlek téged, illetve Somogyi János kollégádat (sajnos az impresszumban nem találok hozzá e-mail címet) hogy a Magyar Idők internetes oldalán az alábbi helyreigazítást tegyétek közzé:
HELYREIGAZÍTÁS
A 2016. augusztus 30-án megjelent "Nehogy már úgy táncoljunk, ahogy ezek fütyülnek!" című publicisztikánkban valótlanul keltettük annak látszatát, hogy Bayer Zsolt állami kitüntetése csupán néhány tucat "MSZP-SZDSZ-pártkatonának és kegyencnek" szúr szemet. Az igazság ezzel szemben az, hogy nem kell feltétlenül az egykori ballib pártok támogatójának lennie és/vagy Sorostól pénzt kapni azért, hogy valaki ellenezze a kormány intézkedéseit: erre a legjobb példa talán az egykor lelkes Fidesz-támogatóként a Gyurcsány-kormány tevékenységét többszázezres nézettségű videóin kritizáló közismert blogger, Tomanovics "Greyhound" Gergely, aki ma az egyre nagyobb létszámú független, valóban civil értelmiség táborát gyarapítja. 
Mélységesen sajnáljuk, hogy sokszázezer, a Gyurcsány-kormányokkal egyáltalán nem szimpatizáló embert sértettünk meg azzal, hogy megpróbáltuk összemosni őket a ballib pártokkal. Ezúton is elnézést kérünk, és engedjék meg kedves olvasóink, hogy igen nagyra tartott kedvenc publicistánk kifinomult és bölcs szavaival élve most kivételesen mi magunk basszuk szájba a saját tetves kurva anyánkat.
(Tudom, hogy úgysem fogtok eleget tenni a kérésemnek, ezért tettem bele az utolsó mondatot. Csak jusson eszetekbe, ha legközelebb sorosozásra ragadtatjátok magatokat: sorosbérenc, mszp-katona a mocskos büdös kurva anyátok, az. És igen, a telebaszott kurva anyját Bayer Zsoltnak, és ha valaha is elfogadok Sorostól vagy az MSZP-SZDSZ-satöbbi vonalról egy forintot is, akkor nekem is.)
tumblr_meml1gl24s1rlxtkvo1_500.gif
Üdvözlettel
Tomanovics Gergely

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tomanovicsgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr8111668798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása